tisdag 25 oktober 2011

Varit vaken sen 8. Tog en promenad runt området då, gud så kallt men så skönt med riktigt kall frisk luft. Kom hem igen runt halv 9 igen och har suttit vid datan och ätit frukost sen dess! Ska hoppa in i duschen nu tänkte jag och börja göra mig i ordning. Idag är det ju kurs, ska tillbaka till praktiken i morgon. Underbart! Kurs idag från 1 till 4 så är väl hemma runt halv 6 skulle jag tro. Åker direkt hem, Mathias har träning och jag orkar nog inte stanna i Rimbo. Måste få tag på Jimmie också. Kolla om han har fått det där kortet på posten.. Hmm!

Ska skicka ivägen Osten's tröja idag också så jag slipper höra en massa tjat...
Så är det gjort så beehlver vi inte höras av någe mer typ :) Som att det verkar bara vara tröjan hon bryr sig om endå så. Men men!
Duscha var det ja! Tja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar