söndag 23 oktober 2011

Grabbarna var nöjda med middagen, dubbla potioner åt dem båda haha. Älskar att folk älskar min mat! Det gör en glad. Speciellt nu när man är lite nere pågrund av omständigheterna..
Mathias kom hem nyss också och Martin och Jimpan åkte hem. Ska väl sortera lite tvätt snart som är rent, lägga fram kläder till i morgon som i morgon är första dagen på praktiken :) glad tjej! Vet dock inte när jag slutar i morgon vet bara att jag börjar vid kvart över 10. Så i morgon hittar ni mig som sagt på Rimbo djurshop! I morgon kväll vet jag inte vad jag ska göra, kanske en kvälls promenad. Om det inte blir för mörkt innan jag är hemma, för då vågar jag inte haha. Är ju så himla mörkrädd vid vissa tillfällen. Men men, får se om man är modig! ;)

Ska nog ta en dusch med Mathias om en stund sen lite kvälls mys i soffan innan det blir natti natti.
Btw.. Mathias och dem vann sin match med 2-1 första matchen för säsongen också! Duktigt älskling :)

Jag med en av Emil's söta tillskott. Som heter Falcon enligt mig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar