måndag 10 oktober 2011

Sminkar mig och beklagar mig över vädret. Fast egentligen, varför? Det är ju detta som är början på hösten. Att löven faller och att det regnar dag in och dag ut? Så nej, jag ska inte klaga jag är glad. Glad för att hösten är påväg och för att det närmar sig vintern och årsskiftet! Men i allafall, kurs idag till klockan fyra. Mathias plockar upp mig efter tror jag, sen ska jag fråga honom om han vill äta ute eller hemma. Är så himla sugen på Rimbos goda sallader! Halva Valstas (valsta ligger i märsta!) befolkning jobbar ju för fan i Rimbo. Haha, snacka om att få rabatt då? Jah.
Vet inte heller om det blir ridning ikväll, om det regnar känner jag mig nog inte så sugen.. Men om det blir bättre mot kvällen så blir det nog en kvällsritt :)

Nej nu måste jag fixa det sista, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar